ابن النيل و الفرات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دخول
مرحب شهر الصوم

العديد من الخدمات للمواقع و المنتديات

اجدد نكت3

كاتب الموضوعرسالة
houda
عضو محترف
عضو محترف
houda

عضو متميز
مشارك بأكثر من 200 مشاركة
حاصل على الجنسية
مر على وجوده في المنتدى أكثر من 10 سنوات
عضو مطلع
شارك في أكثر من 200 موضوع

الوظيفة : طالب

اجدد نكت3 Empty
09052008
مُساهمةاجدد نكت3

واحد يهودي قام من النوم الصبح وطلب من مراته تحضر الفطار، فقالتله عايز تفطر إيه يا أبو كوهين، قالها هما بيضتين مسلوقين، واحد ليكي والتانية ليا، وإعمليهم لغاية ما أطلع على السطوح أظبط الإيريال.... وإوعي تنسي هما بيضتين ، المهم طلع على السطوح إتزحلق ، وقع من عاشر دور، وهو بيقع زعق بعلو صوته " بيضة واحدة بس يا أم كوهيييييييييييييين "يضحك: يضحك:

واحد بيقول لصاحبه تيجى نركب اتوبيس؟؟ قال له : يا عم لأ ، احنا نجرى جنب الاتوبيس ونوفّر النص جنيه .... فرد وقال له طب منجرى جنب تاكسى ونوفّر خمسة جنيهيغمز يغمز

كان فى مسابقة بين ثلاثة أشخاص , المسابقة كانت إنهم يعدوا البحر ويطلعوا الجبل و يقتلوا الغوريلا و يتجوزوا الأميرة ... اول واحد غرق فى البحر ، ثانى واحد عدا البحر لكن وقع من فوق الجبل.... أما الثالث (كان غبى شوية) عدا البحر وطلع الجبل وقتل الأميرة ..... و أتجوز الغوريلا

مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

واحد نازل من بيتهم شعره منكوش صاحبة بيقولولة شعرك منكوش قالهم "منكوش" دعوه
https://nf-son.ahlamontada.com
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

اجدد نكت3 :: تعاليق

رد: اجدد نكت3
مُساهمة الخميس أغسطس 07, 2008 2:57 pm من طرف comando
هههههههه نكت جميله
tito
مُساهمة الخميس يونيو 11, 2009 11:54 am من طرف tito
نكتة روعة..........
شكرآآآآ........
ahmad5060
مُساهمة الإثنين يونيو 15, 2009 2:07 am من طرف ahmad5060
حلوة طيب اسمع ده

مرة سواق تاكس ماشى بالتاكس بتاعه فلقى واحد لابس احمر فاحمر فقله انت مش عارف انا مين قله انت مين قله انا الفرفور الاحمر مشى كمان شويه فلقى واحد لابس اخضر فاخضر قاله انت مش عارف انا مين قله انت مين قله انا الفرفور الاخضر مشى كمان شوية لقى واحد لابس ازرق فازرق قاله انت مش عارف انا مين قله انت مين قله انا الفرفور الازرق مشى كمان شويه لقى واحد لابس ابيض فابيض فقله السواق اكيد انت الفرفور الابيض قله رخصك يا روح امك هههه

معلش على اللفظ الاخير و لكن حتى تنتهى النكتة
a7mad 3a6ef
مُساهمة الأحد أغسطس 02, 2009 5:56 pm من طرف a7mad 3a6ef
مشكور ولكن سوف يتم نقلة لمكانة الصحيح

اجدد نكت3

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» اجدد نكت
» اجدد نكت17
» اجدد نكت4